Так склалося, що в Україні падає відвідуваність спортивних заходів. Якщо навіть найвищий дивізіон б’є антирекорди, то, здавалося б, низам навіть мріяти немає про що. Але, на щастя, є й позитивні приклади щодо глядацької активності, й тим приємніше, що спостерігається цей процес у різних регіонах – і з точки зору географічної, і з точки зору економічної. Тож можемо простежити, які міста у нас є найфутбольнішими.

2016-04-24-1
У другій лізі сезону 2015/2016 передує рівненський «Верес» – 61 510 фанів за сезон, 2366 глядачів у середньому на гру. Удома показники «Вереса» ще переконливіші – 51 540, 3965 у середньому. А ось на чужих полях найбільшою популярністю користувався «Арсенал-Київ» – 15 750, 1212 у середньому. Показники відвідуваності клубів другої ліги в минулому сезоні були такими:

Команда Матчів Гляд.всього Гляд. в сер.
«Верес» (Рівне) 26 61510 2366
«Буковина» (Чернівці) 26 51638 1986
«Кремінь» (Кременчук) 26 25958 998
«Інгулець» (Петрове) 26 23650 910
«Скала» (Стрий) 26 23620 908
«Барса» (Суми) 26 22900 881
«Арсенал-Київщина» (Біла Церква) 26 22880 880
ФК «Нікополь-НПГУ» (Нікополь) 26 22570 868
«Кристал» (Херсон) 26 21400 823
«Колос» (Ковалівка) 26 21300 819
«Арсенал-Київ» (Київ) 26 20900 804
«Енергія» (Нова Каховка) 26 19880 765
«Мир» (Горностаївка) 26 17525 674
«Реал Фарма» (Одеса) 26 13625 524

Артур Валерко, .